فیلم پاندای کونگ‌فوکار ۴

فیلم پاندای کونگ‌فوکار ۴

Kung Fu Panda 4
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 6.3
محدوده سنی +3
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم پاندای کونگ‌فوکار ۴

فیلم پاندای کونگ‌فوکار ۴ Kung Fu Panda 4 یک فیلم پویانمایی کمدی رزمی محصول ۲۰۲۴ است که توسط دریم‌ورکس انیمیشن تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده است.

این چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های پاندای کونگ‌فوکار و دنبالهٔ پاندای کونگ‌فوکار ۳ (۲۰۱۶) محسوب می‌شود.

این فیلم توسط مایک میچل کارگردانی و توسط دارن لمکه و تیم نویسندگی جاناتان ایبل و گلن برگر نوشته شده است.

تهیه‌کننده این فیلم ربکا هانتلی است. جک بلک، داستین هافمن، جیمز هنگ، برایان کرانستون و ایان مک‌شین در نقش‌های خود از فیلم‌های قبلی، با آکوافینا، جاناتان کی کوان، رونی چنگ، لوری تان چین و وایولا دیویس در نقش‌های جدید به صداپیشگی می‌پردازند.

از کارگردانان این فیلم، جنیفر یو نلسون و الساندرو کارلونی در مورد احتمال ساخت چهارمین فیلم پاندای کونگ‌فوکار قبل از اکران سومین فیلم در ژانویه ۲۰۱۶ سؤال شد، نلسون بعداً در اوت ۲۰۱۸ گفت که مایل به ساخت قسمت چهارم است.

دریم‌ورکس رسماً از ساخت چهارمین فیلم در اوت ۲۰۲۲ خبر داد. میچل، استفانی ما استاین و ربکا هانتلی به ترتیب به عنوان کارگردان، کمک کارگردان و تهیه‌کننده تا آوریل ۲۰۲۳ و اکثر صداپیشگان اصلی در دسامبر ۲۰۲۳ معرفی شدند.

پاندای کونگ‌فوکار ۴ در ۳ مارس ۲۰۲۴ در تئاتر ای‌ام‌سی ۱۴ در دِ گروو در لس آنجلس نمایش داده شد و در ۸ مارس در سینماهای ایالات متحده اکران شد. این فیلم به‌طور کلی نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و با فروش بیش از ۵۲۰ میلیون دلار در سراسر جهان، به سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۴ تبدیل شده است.

پاندای کونگ‌فوکار ۴ نخستین بار در ۳ مارس ۲۰۲۴ در تئاتر AMC 14 واقع در دِ گروو در لس آنجلس به نمایش درآمد و در ۸ مارس در ایالات متحده منتشر شد.

فیلم پاندای کونگ‌فوکار ۴ در ۱ مارس ۲۰۲۴ در دانشکده هنر دانشگاه کلمبیا نمایش داده شد.

خلاصه داستان:

پو، که قرار است رهبر معنوی دره صلح شود، در حالی که با دشمن جدیدی به نام آفتاب‌پرست روبرو شده، به دنبال جانشین خود به عنوان جنگجوی اژدها می‌گردد.

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم پاندای کونگ‌فوکار ۴

دست اندرکاران فیلم پاندای کونگ‌فوکار ۴

دیدگاه‌های فیلم پاندای کونگ‌فوکار ۴