انیمه نام تو

انیمه نام تو

Your Name.
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 8.4
محدوده سنی +9
برچسب‌ها:
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره انیمه نام تو

انیمه نام تو Your Name. یک انیمه‌ی رمانتیک فانتزی ژاپنی به نویسندگی و کارگردانی ماکوتو شینکای است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد.

این فیلم، برگرفته رمانی به همین نام، اثر شینکای در ژوئن ۲۰۱۶ است. از صداپیشگان آن، می‌توان به مونه کامیشیرایشی، ریونوسوکه کامیکی، آئویی یوکی، اتسوکو ایچی‌هارا، کایتو ایشیکاوا و ماسامی ناگاساوا اشاره کرد.

نخستین نمایش نام تو. توسط توهو در تاریخ ۳ ژوئیه ۲۰۱۶ و در طی همایش انیمه اکسپو در لس آنجلس، کالیفرنیای بود و سپس در ۲۶ اوت ۲۰۱۶ در کشور ژاپن اکران شد.

انیمه نام تو، به دلیل سبک پویانمایی و تأثیرات احساسی، بسیار مورد تحسین منتقدین قرار گرفت و همچنین، یک موفقیت تجاری محسوب می‌شد و توانست با فروشی معادل ۳۶۰ میلیون دلار عنوان چهارمین فیلم پرفروش تاریخ در کشور ژاپن و نیز، پرفروش‌ترین فیلم انیمه‌ی تاریخ را به خود اختصاص دهد.

داستان:

میتسوها میامیزو، یک دانش‌آموز دبیرستانی در حومه روستای ایتوموری در کشور ژاپن بود که از زندگی در روستا خسته شده و آرزو داشت در زندگی بعدی خود تبدیل به پسری خوش‌سیما در توکیو شود.

تاکی تاچیبانا نیز یک پسر نوجوان دبیرستانی اهل توکیو بود. زمانی که یک ستاره دنباله‌دار به زمین نزدیک شد، آرزوها و زندگی آن‌ها دستخوش تغییر گردید.

در یکی از روزها میتسوها به عنوان تاکی، و تاکی در عوض میتسوها از خواب بیدار شد.

تاکی و میتسوها متوجه می‌شوند که بدنشان با یکدیگر تعویض شده‌است. برای چندین روز بدن‌های آن‌ها گاه‌وبی‌گاه با یکدیگر عوض می‌شد تا اینکه بعد از ظهر یکی از روزها کاملاً تماس خود را از دست دادند.

در ادامه…

انیمه نام تو به یک موفقیت تجاری تبدیل شد و توانست با فروشی معادل ۳۵۹ میلیون دلار به پرفروش‌ترین انیمه تاریخ سینما و چهارمین فیلم پرفروش سینمای ژاپن تبدیل شد.

ایده این داستان بعد از اینکه از یوریاگه ، ناتوری ، استان میاگی در ژوئیه 2011 ، بعد از وقوع زمین لرزه بزرگ ژاپن شرقی دیدن کرد ، به شینکای آمد. او گفت: “این می تواند شهر من باشد.”

او گفت که می خواهد فیلمی بسازد که در آن موقعیت افراد در یوریاژ با بینندگان عوض شود.

طرح هایی که شینکای در این بازدید کشید در نمایشگاه ها نشان داده شده است.

انیمه نام تو را می توانید با دوبله فارسی از تلموند دانلود و تماشا کنید.

                                     WWW.TELEMOND.IR

فیلم‌های پیشنهادی

دیدگاه‌های انیمه نام تو