انیمیشن برادران سوپر ماریو

انیمیشن برادران سوپر ماریو

The Super Mario Bros. Movie
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 7.1
محدوده سنی +3
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره انیمیشن برادران سوپر ماریو

انیمیشن برادران سوپر ماریو The Super Mario Bros. Movie یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای فانتزی محصول ۲۰۲۳ است که بر اساس فرنچایز بازی‌های ویدئویی ماریو از نینتندو ساخته شده‌است.

این سومین فیلم سینمایی اقتباس‌شده از فرنچایز ماریو است و توسط ایلومینیشن، یونیورسال پیکچرز و نینتندو تولید، و توسط یونیورسال توزیع شده‌است.

انیمیشن برادران سوپر ماریو در ۵ آوریل ۲۰۲۳ در ایالات متحده به صورت سینمایی اکران شد. این فیلم با نقدهای ضد و نقیض منتقدان روبرو شد، اما پاسخ انتقادی مثبت‌تری از سوی تماشاگران دریافت کرد.

داستان:

ماریو و لوئیجی، برادران ایتالیایی-آمریکایی، اخیراً یک تجارت لوله‌کشی را در بروکلین راه‌اندازی کرده‌اند که باعث تمسخر کارفرمای سابق آن‌ها، اسپایک و نارضایتی پدرشان شده‌است.

ماریو و لوئیجی پس از مشاهدهٔ یک نشت آب بزرگ در اخبار، به زیر زمین می‌روند تا آن را تعمیر کنند، اما توسط یک لوله انتقال مکیده می‌شوند و از هم جدا می‌شوند.

ماریو در «ماشروم کینگدام» که توسط پرنسس پیچ رهبری می‌شود، انتقال داده می‌شود، در حالی که لوئیجی در «دارک لندز» که توسط باوزر پادشاه شرور کوپا اداره می‌شود، فرود می‌آید.

باوزر به دنبال ازدواج با پیچ است که در صورت امتناع او، قصد دارد ماشروم کینگدام را با استفاده از یک «سوپر استار» نابود کند.

او ماریو را رقابتی در برابر عشقش نسبت به پیچ می‌داند، و لوئیجی را به منظور تهدید ماریو اسیر می‌کند. ماریو با تود ملاقات می‌کند که او را به نزد پیچ می‌برد.

پیچ قصد دارد با نخستی‌سانانی به نام کونگ متحد شود تا به دفع باوزر کمک کنند، و به ماریو و تود اجازه می‌دهد تا با او سفر کنند.

پیچ همچنین فاش می‌کند که وقتی نوزاد بود به ماشروم کینگدام رسید، و تودها در آنجا او را به خانهٔ خود بردند و در نهایت به عنوان رهبر خود انتخاب کردند.

در پادشاهی جنگل، پادشاه کرانکی کونگ موافقت می‌کند تنها به شرطی به آنها کمک کند که ماریو، پسرش دانکی کونگ را در یک مبارزه شکست دهد.

علیرغم قدرت بسیار زیاد دانکی کونگ، ماریو با استفاده از لباس گربه او را شکست می‌دهد.

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران انیمیشن برادران سوپر ماریو

دست اندرکاران انیمیشن برادران سوپر ماریو

دیدگاه‌های انیمیشن برادران سوپر ماریو