انیمیشن تام و جری: حلقه سحرآمیز

انیمیشن تام و جری: حلقه سحرآمیز

Tom and Jerry: The Magic Ring
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 6.4
محدوده سنی +3
برچسب‌ها:
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره انیمیشن تام و جری: حلقه سحرآمیز

انیمیشن تام و جری: حلقه سحرآمیز  Tom and Jerry: The Magic Ring یک فیلم کمدی فانتزی پویانمایی آمریکایی محصول سال 2001 است که در آن دو نفر تام و جری برنده هفت جایزه اسکار و موش و گربه و موش شدند.

انیمیشن تام و جری: حلقه سحرآمیز  تولید شده توسط برادران وارنر انیمیشن (این اولین تولید تام و جری بود که توسط آن شرکت انجام شد ، زیرا شرکت مادر تایم وارنر ، در سال 1996 صاحب امتیاز رایانه ترنر ، صاحب حق رای) و شرکت سرگرمی ترنر ، اولین بود تلاش برای ویدئو برای بازپس گیری سبک فیلمهای کوتاه کوتاه ویلیام هانا و جوزف باربرا از مترو گلدوین مایر و همچنین آخرین همکاری متحرک هانا و باربارا ، زیرا هانا در 22 مارس 2001 درگذشت.

انیمیشن تام و جری: حلقه سحرآمیز ابتدا برای انتشار در دسامبر 2001

تنظیم شده بود ، اما در عوض در 12 مارس 2002  به دلیل پیش نمایش

فیلم موجود در برخی از DVD های ویدئویی وارنر هوم ، در دو VHS و

DVD (تقریبا یک سال پس از مرگ هانا) منتشر شد.

داستان:

درون یک عمارت خالی از سکنه و ظاهر وحشتناک ، تام طبق معمول

جری را تعقیب می کند در حالی که همه چیز را در این راه شکست.

در همین حال ، در زیرزمین ، صاحب تام ، جادوگری به نام چیپ ، سعی می کند با استفاده از حلقه جادویی خود معجون جادویی بسازد تا زمانی که متوجه شود کار نمی کند.

چیپ کارتن شیر را که در معجون استفاده کرده است بررسی می کند ، اما هیچ جایگزینی برای شیر گاوی که در کلکته زندگی می کند وجود ندارد.

بعداً ، چیپ تام را به زیرزمین می اندازد و به او دستور می دهد تا از حلقه جادویی خود محافظت کند در حالی که او برای دوشیدن گاو به کلکته می رود.

اگر تام کار خوبی انجام دهد ، پاداش ماهی قزل آلا بزرگی به او تعلق می گیرد ، اما اگر اینطور نباشد ، “یک بچه گربه کمتر برای نظافت بعد از اینجا وجود دارد” ، به این معنی که تام برای همیشه از عمارت بیرون رانده می شود.

فیلم‌های پیشنهادی

دیدگاه‌های انیمیشن تام و جری: حلقه سحرآمیز