انیمیشن عصر یخبندان 3

انیمیشن عصر یخبندان 3

Ice Age: Dawn of the Dinosaurs
امتیاز تلموند 1.5
: 6.9
محدوده سنی +3
برچسب‌ها:
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره انیمیشن عصر یخبندان 3

انیمیشن عصر یخبندان 3 Ice Age: Dawn of the Dinosaurs یا عصر یخبندان ۳ (به انگلیسی: Ice Age 3) نام سومین نسخه از سری انیمیشن‌های عصر یخبندان می‌باشد که بعد از نسخه عصر یخبندان: ذوب در ۱ ژوئیه ۲۰۰۹ اکران شد.

در وبگاه بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها (IMDb) این فیلم نسبت به نسخه‌های دیگرش نمره بالاتری دریافت کرده‌است.

داستان:

مندی و الی بزودی صاحب بچه می‌شوند. مندی به قدری از این بابت هیجان زده است که دیگر به چیزی اهمیت نمی‌دهد. دیگو نیز دچار تغییری در بدن خود شده‌است و حالا که مندی صاحب یک خانواده شده‌است می‌خواهد او را ترک کند.

سید فهمیده است که گروه بزودی متلاشی می‌شود می‌خواهد برای خودش گروهی مستقل تشکیل دهد. او سه تخم دایناسور پیدا می‌کند ولی مادر بچه‌ها آن‌ها را به همراه سید می‌دزدد.

حالا که سید گمشده است مندی و الی با دیگو که برگشته است به اعماق زمین می‌روند و درمی‌یابند که هنوز دوران دایناسورها تمام نشده است. آن‌ها به رهبری یک راسوی ماجراجو به نام باک بدنبال سید می‌روند.

در آخر آن‌ها موفق به نجات سید می‌شوند. این در حالی ست که همه شخصیت‌های تنهای داستان (دیگو، باک و…) به اهمیت خانواده پی می‌برند.

فیلم همچنین ادامه کار اسکرت سنجاب بدشانس و بلوط و یک شخصیت جدید دیگر (اسکرتی) را دنبال می‌کند.

در ادامه…

آبی آسمانی تصمیم گرفت در سومین قسمت عصر یخبندان ، با عنوان “عصر یخبندان: آغازی جدید” ، بیشتر ماجراجویی کند ، مانند یافتن میمون غول پیکر در کینگ کنگ یا شانگریلا در میان برف.

دایناسورها را به داستان اضافه کرد.

طراح شخصیت پیتر دو ساوه از اضافه شدن طرح جدید استقبال کرد ، زیرا نمی توانست به هیچ پستاندار غول پیکر دیگری فکر کند که در داستان وارد شود.

به گفته دی ساوه ، رویکرد “دنیای گمشده” منجر به ایجاد دایناسورهای رنگارنگ شد ، زیرا “دایناسورها نیازی به قهوه ای نداشتند و شما می توانید از آزادی برخوردار باشید زیرا هیچ کس نمی داند چه رنگی بوده اند.

انیمیشن عصر یخبندان 3 ا می توانید با دوبله فارسی از تلموند دانلود و تماشا کنید.

                                     WWW.TELEMOND.IR

فیلم‌های پیشنهادی

دیدگاه‌های انیمیشن عصر یخبندان 3