انیمیشن والاس و گرومیت: نفرین خرگوش‌نما

انیمیشن والاس و گرومیت: نفرین خرگوش‌نما

Wallace & Gromit: The Curse of the Were-Rabbit
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 7.4
محدوده سنی +3
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره انیمیشن والاس و گرومیت: نفرین خرگوش‌نما

انیمیشن والاس و گرومیت: نفرین خرگوش‌نما  Wallace & Gromit: The Curse of the Were-Rabbit یک پویانمایی ساخته شده با تکنیک استاپ‌موشن در سال ۲۰۰۵ است که از سری والاس و گرومیت بوده که توسط آردمن انیمیشن و دریم‌ورکس در بریتانیا ساخته شده؛ و در همان سال نیز موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی شد داستان این انیمیشن از ان قرار است که والاس و گرومیت به کار خرگوش‌گیری می‌شوند وپس مدتی وارد خانه یک خانم اشراف‌زاده می‌شود و بایک شکارچی روبرو میشوند که مخالف شیوه آنان است تا اینکه این خانم پیشنهاد می‌دهد که خرگوش هارا از خوردن سبزیجات زده کند شب هنگام موقعی ماه کامل است آنها این کار را انجام می‌دهند ولی به دلیل دستکاری والاس دستگاه خراب شده و جای مغز اوبا یک خرگوش عوض می‌شود واین خود باعث بروز داستان‌ها و اتفاقات عجیب و غریبی می‌شود.

داستان:

مسابقه سبزیجات غول پیکر سالانه تاتینگتون هال در حالی نزدیک می شود که هویج طلایی آرزوی آن را دارد. مخترع دوستدار پنیر والاس و بیگل آرام و در عین حال هوشمند او گرومیت ، یک تجارت انسانی کنترل آفات ، “Anti-Pesto” را ارائه می دهند که از سبزیجات مردم شهر محافظت می کند.

یک شب پس از دستگیری خرگوش های پیدا شده در باغ لیدی تاتینگتون ، والاس طرحی را برای تبدیل آنها به سبزیجات با استفاده از دو اختراع جدید خود ، “دستکاری ذهن-O-Matic” و “Bun-Vac” (که قبلاً او و گرومیت انجام داده بودند) طراحی می کند.

برای گرفتن خرگوش ها) ، برای شستشوی همزمان مغزها علیه سبزیجات ، و خودش علیه پنیر ، همانطور که در حال حاضر در حال رژیم گرفتن است.

همه چیز خوب پیش می رود تا اینکه والاس به طور تصادفی کلید BunVac

را به “BLOW” می اندازد و یک خرگوش به سر والاس گیر می کند و باعث

شود قبل از اینکه گرومیت ماشین ها را خراب کند ، ذهن آنها در هم

ادغام شود.

با این حال ، به نظر می رسد انتقال کار کرده است ، زیرا خرگوش علاقه ای

به سبزیجات ندارد. آنها نام خرگوش هاچ را گذاشته و او را در قفس می

گذارند.

فیلم‌های پیشنهادی

دیدگاه‌های انیمیشن والاس و گرومیت: نفرین خرگوش‌نما