دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان

دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان

Pirates of the Caribbean: At World's End
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 7.1
محدوده سنی +13
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان

دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان  Pirates of the Caribbean: At World’s End سومین فیلم از مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارئیب است که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد.

این فیلم همانند دو فیلم دیگر در ژانر تخیلی و ماجراجویانه‌است.این فیلم یکی از پر هزینه ترین فیلم های تاریخ سینما است .

فیلم در پایان جهان از سری پنج‌گانه دزدان دریایی کارائیب است که گور وربینسکی کارگردان و جری بروکهایمر تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشتند.

شرکت والت دیزنی به دلیل استقبال زیاد مردم جهان از این مجموعه فیلم، قسمتی را در پارک‌های دیزنی‌لند به این فیلم اختصاص داد.

دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان که ادامه فیلم قبلی است درست از جایی شروع می‌شود که فیلم ۲ تمام شد.

کاپیتان باربوسا و الیزابت سوآن و ویل ترنر به همراه سایر دزدان برای نجات جک اسپارو به سنگاپور رفته‌اند تا از کاپیتان سئوفنگ کشتی به همراه خدمه بدست بگیرند و تا پایان دنیا بروند نقشه ای که کاپیتان سئوفنگ دارد در یافتن جک به آن‌ها کمک می‌کند در حالی که ان‌ها در حال گفتگو هستند افراد بکت به آن جا حمله می‌کنند و عده زیادی را می‌کشند سئوفنگ به ان‌ها کمک می‌کند ویل و الیزابت و باربوسا همراه با تیا دالما و دزدان دیگر و عده ای از افراد سئوفنگ به دنبال جک می‌روند و موفق می‌شوند و جک و مروارید سیاه را نجات می‌دهند.

لرد کاتلر بکت (تام هالندر) پس از دست یابی به قلب دیوی جونز (بیل نایی) قدرتمند شده و اکنون هر کس که حتی شراکتی با دزدان دریایی داشته‌است را اعدام می‌کند و به مجازات می‌رساند. تنها امید دزدان دریایی مجمع برادران است که به حضور تمامی اعضا نیاز دارد که اگر به یاد بیاورید در (دزدان دریایی کاراییب: صندوق مرد مرده) کاپیتان جک اسپارو (جانی دپ) به اعماق دریا رفت و به دنیای مردگان پیوست.

اکنون دوستان جک اسپارو در تلاشند با رفتن به دنیای مردگان جک اسپارو را برگردانده و مجمع برادران را تشکیل بده.

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان

دیدگاه‌های دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان