فیلم راه بازگشت

فیلم راه بازگشت

The Way Back
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 6.7
محدوده سنی +15
برچسب‌ها:
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم راه بازگشت

فیلم راه بازگشت The Way Back یک فیلم درام ورزشی آمریکایی محصول سال 2020 به کارگردانی گاوین اوکانر و نویسندگی برد اینگلزبی است.

در آن بن افلک ، آل مادریگال ، میکائلا واتکینز و جانینا گوانکار بازی می کنند و کارگر ساختمانی الکلی را دنبال می کند که در دبیرستانی که قبلاً تحصیل می کرد سرمربی تیم بسکتبال می شود.

فیلم راه بازگشت در 6 مارس 2020 توسط ایالات متحده توسط کمپانی برادران وارنر به صورت تئاتر به نمایش درآمد.

در پاسخ به همه گیری کووید -19 که باعث تعطیلی سالن های سینما در سراسر جهان شد ، برادران وارنر فیلم را به صورت دیجیتالی در 24 مارس 2020 در اختیار مالک آن قرار داد.

فیلم راه بازگشت به طور کلی نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرد و عملکرد افلک مورد ستایش قرار گرفت.

با این حال ، فیلم به دلیل COVID-19 در گیشه آسیب دید زیرا فقط دو هفته در سینماها بود.

داستان:

جک کانینگهام یک آهنگر الکلی است که از همسرش آنجلا جدا شده است. بث در هنگام شام روز شکرگزاری با مادرش ، خواهرش بث و خانواده اش ، فاش می کند که دوستان ، از جمله آنجلا ، از مشروب خواری و جدایی از دوستان و خانواده ابراز نگرانی کرده اند. روز بعد ، جک با پدر دیوین در دبیرستان کاتولیک خود ، اسقف هیز تماس می گیرد. جایی که او بازیکن بسکتبال بسکتبال بود و تیم را به چندین قهرمانی رساند.

پدر دیواین از او می خواهد که به عنوان مربی بسکتبال مدرسه وارد میدان شود ، زیرا مربی فعلی دچار حمله قلبی شده است. جک در ابتدا بی میل است ، اما کار را می پذیرد.

جک به عنوان کمک مربی و معلم جبر دان و همچنین اعضای تیم معرفی می شود. اسقف هیز تنها یک بازی برده است و از زمان دانشجویی جک به پلی آف نرفته است.

فیلم راه بازگشت را می توانید با دوبله فارسی از تلموند دانلود و تماشا کنید.

                                    WWW.TELEMOND.IR

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم راه بازگشت

دیدگاه‌های فیلم راه بازگشت