سریال سه گانه

سریال سه گانه

Triptych
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 6.3
محدوده سنی +17
برچسب‌ها:
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره سریال سه گانه

سریال سه گانه Tríada یک مجموعه تلویزیونی تحت وب هیجان انگیز مکزیکی است که توسط آرگوس تلویژن برای نتفلیکس در سال 2023 تولید شده است.

سریال سه گانه توسط لِتِلیکا لوپز بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است.

مایت پررونی ،با بازی یک شخصیت سه گانه ، و دیوید چوکارو به همراه یک گروه بازیگر در این فیلم حضور دارند.

ساخت این سریال در تاریخ 26 ژانویه 2022 در مکزیکوسیتی شروع به فیلمبرداری کرد، یک روز بعد، سریال توسط مایت پررونی بازیگر به همراه نویسنده لِتِلیکا لوپز از طریق شبکه های رسمی نتفلیکس علاوه بر تایید رسمی اعلام شد.

عنوان تولید با نام سه گانه بازیگران، از جمله دیوید چوکارو و بازیگران باتجربه افلیا مدینه و نوریا بگز در 27 ژانویه 2022 اعلام شد.

فیلمبرداری سریال در اواسط می 2022 به پایان رسید.

سریال سه گانه در 24 سپتامبر 2022 در چارچوب چهارمین نسخه رویداد نتفلیکس تیودام، برای فصل جدید 2022-23 ارائه شد، علاوه بر این که در همان روز یک پیشرفت مفهومی کوچک با حضور مایته پرونی در حساب‌های رسمی خود راه اندازی شد.

شخصیت‌های سه ستاره.29 در 21 دسامبر، اولین تریلر با مضمون کریسمس در حساب‌های رسمی نتفلیکس منتشر شد.

در 25 ژانویه 2023، تریلر رسمی این سریال در حساب های رسمی نتفلیکس منتشر شد، علاوه بر این، انتشار آن در پلتفرم مذکور برای 22 فوریه 2023 با هشت قسمت تولید شده تایید شد.

داستان:

پس از اینکه ربکا متوجه شد که در بدو تولد از دو خواهر همسانش جدا شده است، سفری خطرناک را آغاز می کند تا حقیقت را در مورد ریشه های خود کشف کند.

یک کارآگاه بی امان پس از فهمیدن اینکه او یکی از سه سه قلوهای یکسان است، سفری خطرناک را آغاز می کند تا حقیقت گذشته او را کشف کند.

 

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران سریال سه گانه

دست اندرکاران سریال سه گانه

فصل های سریال سه گانه

قسمت 1 فصل اول سریال سه گانه

یک مامور پزشکی قانونی با زنی در حال مرگ آشنا می شود که به طور غیرقابل توضیحی نام او -بکا - را می داند و دقیقاً شبیه او است. برخورد آنها طوفانی از ناشناخته ها را به راه می اندازد

سریال

دیدگاه‌های سریال سه گانه