سریع و خشن 1

سریع و خشن 1

The Fast and the Furious
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 6.8
محدوده سنی +13
برچسب‌ها:
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره سریع و خشن 1

سریع و خشن 1 The Fast and the Furious فیلمی به کارگردانی راب کوهن محصول سال ۲۰۰۱ آمریکا است این فیلم اولین فیلم از سری فیلمهای سریع و خشمگین است که از بازیگران اصلی آن می‌توان به پل واکر، وین دیزل، جوردانا بوروستر، میشل رودریگز، ریک یان، چاد لیندبرگ، مت کلاوس، تد لواین، جا رول، ویتو روگینز، رجی لی و نیل اچ. موریتز اشاره کرد.

داستان:

در بزرگراه متروک ، خدمه سرقت با رانندگی سه مدل هوندا سیویک به کامیون حامل کالاهای الکترونیکی حمله می کنند ، محموله آن را می دزدند و تا شب فرار می کنند. روز بعد ، گروه مشترک پلیس لس آنجلس (LAPD) و نیروی کار FBI ، برایان اوکانر ، افسر LAPD را برای پیدا کردن خدمه به طور مخفیانه می فرستد. او تحقیقات خود را در بازار تورتو آغاز می کند و با صاحب آن میا ، خواهر دومینیک تورتو ، مسابقه خیابانی بدنام معاشقه می کند ، در حالی که دومینیک در دفتر پشتی نشسته و روزنامه می خواند. خدمه دومینیک ، وینس ، لئون ، جسی و دوست دخترش لتی ، می آیند. وینس ، که علاقه زیادی به میا دارد ، با برایان دعوا را شروع می کند تا دومینیک دخالت کند.

 

کارگردان  راب کوهن پس از خواندن مقاله ای از مجله Vibe در سال 1998 به نام “Racer X” در مورد مسابقات خیابانی در شهر نیویورک  و تماشای یک مسابقه خیابانی غیرقانونی واقعی در شب در لس آنجلس ، الهام گرفت تا فیلم را بسازد.

عنوان اصلی فیلم Redline قبل از تغییر به سریع و خشن بود.

راجر کورمن مجوز عنوان عنوان فیلم سریع و خشمگین خود را در سال

1954 برای جهانی دریافت کرد تا بتوان از این عنوان در این پروژه استفاده

کرد. هر دو فیلم درباره مسابقه بودند.

نویسنده دیوید آیر برای کمک به بازسازی فیلمنامه به پروژه آورده شد. آیر

آن را از “داستان عمدتا سفید و حومه شهر” در نیویورک به مجموعه ای

متنوع در لس آنجلس تغییر داد.

فیلم سریع و خشن 1 را می توانید با دوبله فارسی از تلموند دانلود کنید.

                                WWW.TELEMOND.IR

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران سریع و خشن 1

دیدگاه‌های سریع و خشن 1