سریع و خشن 3

سریع و خشن 3

The Fast and the Furious: Tokyo Drift
امتیاز تلموند 2
: 6.0
محدوده سنی +13
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره سریع و خشن 3

سریع و خشن 3 The Fast and the Furious: Tokyo Drift یک فیلم اکشن محصول سال 2006 به کارگردانی جاستین لین و نویسندگی کریس مورگان است.

این دنباله مستقل 2 Fast 2 Furious (2003) است و سومین قسمت از حق رای دادن Fast & Furious است. در این فیلم لوکاس بلک ، بو وو ، ناتالی کلی ، سانگ کانگ و برایان تی بازی می کنند.

سریع و خشن 3 ، شان بوسول ، علاقمند به اتومبیل دبیرستانی ، به همراه پدر غریبه اش به توکیو فرستاده می شود و آرامش پیدا می کند و با Han Lue در جستجوی جامعه دورافتاده شهر است.

داستان:

شان بوسول ، دانش آموز دبیرستان مشکلی در دره اورو ، با مادرش زندگی می کند.

آنها چندین بار مجبور به جابجایی شدند ، به دلیل رفتار نامناسب شان ، قبل از اقامت در آریزونا. بعد از مدرسه یک روز ، شان با ورزشکار کلی بر سر محبت های سیندی دوست دختر کلی ، که با شان معاشقه می کرد ، درگیر می شود.

آنها با اتومبیل های خود مسابقه می دهند ، شورولت مونت کارلو 1971 و دوج وایپر 2003. وقتی شان از یک سازه عبور می کند و به Clay می رسد ، Clay ، که از پیروزی ناامید شده بود ، بارها و بارها به ماشین شان می زند تا به دور پیچ با سرعت بالا برسند ، که باعث تصادف هر دو خودرو می شود.(سریع و خشن 3)

افعی خاک رس به لوله سیمانی برخورد می کند و مونت کارلو از شان رول می شود.

در حالی که شان برنده مسابقه می شود ، هر دو اتومبیل جمع می شوند و آنها دستگیر می شوند.

خانواده های ثروتمند کلی و سیندی به آنها کمک می کنند تا از مجازات در امان بمانند ، اما چون شان یک فرد تکرار شونده از یک خانواده فقیر است ، او برای جلوگیری از بازداشت یا زندان نوجوانان همراه پدرش ، افسر نیروی دریایی ایالات متحده مستقر در توکیو ، به ژاپن اعزام می شود.

سریع و خشن 3 را می توانید با دوبله فارسی از تلموند دانلود و تماشا کنید.

                                   WWW.TELEMOND.IR

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران سریع و خشن 3

دیدگاه‌های سریع و خشن 3