فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت

فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت

Batman v Superman: Dawn of Justice
امتیاز تلموند 2
: 6.4
محدوده سنی +13
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت

فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت Batman v Superman: Dawn of Justice فیلمی ابرقهرمانی محصول سال ۲۰۱۶ آمریکایی است که بر پایه شخصیت‌های سوپرمن و بتمن از شرکت دی‌سی کامیکس ساخته شده‌است. این فیلم دنبالهٔ مرد پولادین و دومین بخش در مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی کامیکس به‌شمار می‌رود.

زک اسنایدر کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و دیوید اس. گویر و کریس تریو فیلم‌نامهٔ آن را نگاشته‌اند. بن افلک، هنری کویل، ایمی آدامز، گل گدوت، لارنس فیشبرن، داین لین، جسی آیزنبرگ، جرمی آیرونز و هالی هانتر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت نخستین فیلم در تاریخ سینما به‌شمار می‌رود که بتمن و سوپرمن با هم در آن حضور دارند؛ همچنین نخستین حضور سینمایی شخصیت‌های زن شگفت‌انگیز، آکوامن، فلش و سایبورگ نیز می‌باشد.

داستان:

در حین نبرد سوپرمن با ژنرال زاد (در فیلم مرد پولادین) ساختمان شرکت وین در متروپلیس نابود شده و یکی از دوستان بروس وین کشته می‌شود.

بروس از سوپرمن کینه به دل گرفته و در صدد نابودی وی برمی آید.

با گذشت هجده ماه از حادثه متروپلیس سوپرمن خبرنگار روزنامه دیلی پلنت شده‌است.

بروس که از حضورش به عنوان بتمن دو دهه می‌گذرد متوجه می‌شود یک کشتی در حال تحویل محموله‌ای حاوی کریپتونایت به لکس لوتر است.

کریپتونایت، سنگی سبز از سیاره کریپتون است که سلول‌های موجودات اهل این سیاره را تضعیف می‌کند. از طرفی سوپرمن با دیدن اخبار فعالیت‌های بتمن تصمیم می‌گیرد وی را از سر راه بردارد.

لکس لوتر که از هویت هردوی آن‌ها آگاه است تلاش می‌کند این دو را با هم دشمن کنند. وی اجازه دسترسی به سفینه کریپتونی و جسد ژنرال زاد را به دست می‌آورد و تلاش می‌کند با استفاده از خون خودش و جسد زاد هیولایی عظیم به نام دومزدی برای کشتن سوپرمن خلق کند.

بروس تلاش می‌کند اطلاعاتی دربارهٔ کشتی را از آنجا بدزد ولی زنی به نام دایانا پرینسس اطلاعات را می‌دزدد.

فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت را می توانید با دوبله فارسی از تلموند دانلود و تماشا کنید.

                                       WWW.TELEMOND.IR

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت

دیدگاه‌های فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت