فیلم: جن‌گیر پاپ
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم: جن‌گیر پاپ

فیلم: جن‌گیر پاپ The Pope’s Exorcist فیلم فراطبیعی ترسناک آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی جولیوس ایوری و با بازی راسل کرو در نقش کشیش گابریل امورث است. در این فیلم همچنین دنیل زوواتو، الکس اسو و فرانکو نرو ایفای نقش می‌کنند. این فیلم بر اساس شرح حال‌های امورث با عنوان‌های «یک جن‌گیر داستان خود را می‌گوید»[الف] و «یک جن‌گیر: داستان‌های بیشتر» ساخته شده‌است.

تولید فیلم در سال ۲۰۲۰، پس از اینکه اسکرین جمز حقوق داستان امورث را خریداری کرد، آغاز شد. پس از جایگزینی کارگردان و بازبینی فیلمنامه، تصویربرداری از اوت تا اکتبر ۲۰۲۲ در ایرلند انجام شد.

فیلم: جن‌گیر پاپ در ۵ آوریل ۲۰۲۳ در چندین کشور و در ۱۴ آوریل توسط گروه سینمایی سونی پیکچرز در ایالات متحده اکران شد.این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد و بیش از ۷۵ میلیون دلار فروش داشته‌است.

طرح داستان:

«پدر روحانی گابریل امورث، جن‌گیر اصلی واتیکان، با شیطان‌هایی که مردم بی‌گناه را تسخیر می‌کنند، می‌جنگد.» پرتره‌ای دقیق از کشیشی که گفته می‌شود در طول زندگی خود بیش از ١۶۰٬۰۰۰ مورد «جن‌گیری» انجام داده‌است.

توسعه:در اکتبر ۲۰۲۰، اسکرین جمز حقوق داستان کشیش گابریل امورث را با آنجل گومز به عنوان کارگردان به دست آورد. چستر هیستینگز و آر. دین مک‌کریری برای فیلمنامه استخدام شدند. در ژوئن ۲۰۲۲، جولیوس ایوری به عنوان کارگردان همراه با تهیه‌کننده داگ بلگراد از «۲٫۰ انترتینمنت» وارد تولید فیلم شدند. اصلاحات بعدی فیلمنامه توسط مایکل پترونی و ایوان اسپیلیوتوپولوس ارائه شد.

انتخاب بازیگران:

در ژوئن ۲۰۲۲، راسل کرو برای نقش امورث انتخاب شد.[ ماه بعد، الکس اسو و دنیل زوواتو به بازیگران پیوستند در ماه سپتامبر، فرانکو نرو در نقش پاپ انتخاب شد، در حالی که لورل مارسدن، کرنل اس. جان، و پیتر دسوزا-فیگونی در نقش‌های نامشخصی به بازیگران اضافه شدند. رالف اینسون صدای شیطان را بر عهده دارد.

فیلم‌برداری:

تصویربرداری اصلی از اوت تا اکتبر ۲۰۲۲ در دوبلین و لیمریک، ایرلند انجام شد. صحنه‌ها با حضور کرو در کالج ترینیتی در دوبلین فیلمبرداری شد.

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم: جن‌گیر پاپ

دیدگاه‌های فیلم: جن‌گیر پاپ