فیلم جنگ جهانی زد

فیلم جنگ جهانی زد

World War Z
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 7.0
محدوده سنی +17
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم جنگ جهانی زد

فیلم جنگی جنگ جهانی زد World War Z یک فیلم ترسناک اکشن آمریکایی محصول سال 2013 به کارگردانی مارک فورستر ، با فیلمنامه متیو مایکل کارنهان ، درو گودارد و دیمون لیندلوف ، از داستانی از کارنهان و جی مایکل استراکینسکی است که بر اساس رمانی به همین نام در سال 2006 ساخته شده است.

نویسنده: مکس بروکس در این فیلم برد پیت در نقش گری لین ، بازپرس سابق سازمان ملل متحد بازی می کند و با جمع آوری سرنخ هایی در سراسر جهان راهی برای جلوگیری از همه گیری زامبی ها پیدا می کند.

بازیگران فرعی گروه شامل میریل انوس ، دانیلا کرتس ، جیمز نشان دیل ، متیو فاکس ، لودی بوکن ، فانا موکونا ، دیوید مورس ، پیتر کاپالدی ، پیرفرانسسکو فاوینو ، روث نگا و دیوید اندروز هستند.

مامور سابق سازمان ملل متحد ، گری لین ، همسرش کارین و دو دختر خردسالشان ، راشل و کانی ، هنگامی که شهر توسط زامبی ها تحت کنترل قرار می گیرد ، در ترافیک سنگین فیلادلفیا هستند.

با گسترش هرج و مرج ، لاین ها به نیوآرک ، نیوجرسی فرار می کنند و با یک زن و شوهر و پسر کوچکشان تامی به آپارتمانی پناه می برند ، اگرچه وقتی گروهی از زامبی ها به آپارتمان حمله می کنند و والدین او آلوده می شوند ، مجبور می شوند با تامی فرار کنند.

تیری اموتونی ، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد ، دوست قدیمی گری ،

هلیکوپتری را ارسال می کند که خطوط را به کشتی نیروی دریایی آمریکا

در اقیانوس اطلس می فرستد ، جایی که دانشمندان و پرسنل نظامی در حال تجزیه و تحلیل شیوع جهانی هستند.(فیلم جنگ جهانی زد) اندرو فاسباخ ، ویروس شناس جوان ، معتقد است که طاعون یک ویروس است و توسعه واکسن بستگی به یافتن منشا دارد.

به جری گفته می شود که او و خانواده اش اخراج خواهند شد مگر اینکه به فاسباخ در یافتن منبع شیوع بیماری کمک کند.

فیلم جنگی جنگ جهانی زد را می توانید با دوبله فارسی از تلموند و تماشا کنید.

                                     WWW.TELEMOND.IR

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم جنگ جهانی زد

دیدگاه‌های فیلم جنگ جهانی زد