فیلم جوخه انتحار

فیلم جوخه انتحار

 Suicide Squad
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 5.9
محدوده سنی +13
برچسب‌ها:
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم جوخه انتحار

فیلم جوخه انتحار  Suicide Squad فیلم ابرقهرمانی بر پایه گروهی ضد قهرمان به همین نام در کمیک‌بوک‌های شرکت دی‌سی کامیکس است که سومین فیلم در دنیای سینمایی مشترک دی‌سی کامیکس محسوب می‌شود.

دیوید آیر نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد و ویل اسمیت، جرد لتو، مارگو رابی، یوئل کینامان، وایولا دیویس، جای کورتنی، جی هرناندس، کارن فوکوهارا، آدواله آکینویه آگباجه، اسکات ایستوود و کارا دلوین بازیگران این فیلم هستند.

تا سپتامبر ۲۰۰۹ فیلم جوخه انتحار در حال آماده‌سازی در وارنر برادرز بود. آیر در سپتامبر ۲۰۱۴ برای کارگردانی و نویسندگی فیلم استخدام شد و انتخاب بازیگران آغاز شد. فیلمبرداری در ۱۳ آوریل ۲۰۱۵ در تورنتوی کانادا آغاز شد و در اوت همان سال به پایان رسید.

اگرچه فیلم جوخه انتحار نقدهای منفی از منتقدان دریافت کرد ولی با فروش ۷۴۶ میلیون دلاری توانست موفق‌ترین فیلم استودیوی وارنر در سال ۲۰۱۶ لقب گیرد.

همچنین این فیلم در مراسم اسکار ۲۰۱۷ برنده جایزه بهترین چهره پردازی (گریم) شد.

نخستین نمایش جوخه انتحار در تاریخ ۱ اوت ۲۰۱۶ و در شهر نیویورک بود و سپس در ۵ اوت ۲۰۱۶ به صورت گسترده در سینماها اکران شد.

داستان:

داستان
پس از مرگ سوپرمن، مأمور اطلاعات، آماندا والر تیمی از جنایتکاران خطرناک تشکیل می‌دهد: هارلی کویین دیوانه، قاتل نخبه ددشات، گنگستر سابق ال دیابلو، دزد فرصت طلب کاپیتان بومرنگ، کانیبال کیلر کراک هیولا و متخصص مزدور اسلیپ‌نات.

او آن‌ها را در بازداشتگاه بل رو تحت فرمان سرهنگ ریک فلگ مستقر می‌کند تا در مأموریت‌های پرخطر آمریکا مورد استفاده قرار گیرند.

هر عضو بمب کوچکی در گردن دارد تا درصورت شورش یا تلاش برای فرار، منفجر شود.

یکی از سربازان والر، معشوقهٔ فلگ به نام دکتر جون مون می‌باشد که بعد از لمس یک بت نفرین شده، توسط ساحره‌ای به نام «افسونگر» تسخیر شده‌است.(فیلم جوخه انتحار)

ساحره سریعاً همه را تحریک می‌کند و تصمیم می‌گیرد انسان‌ها را نابود

کند. او با ارتشی از هیولاها میدوی سیتی را محاصره می‌کند، سلاح

می‌سازد و برادرش را به یاری می‌طلبد.

پس والر جوخه را مسئول استخراج نشانی معروف از میدوی می‌کند. اما

جوخه به این نتیجه می‌رسد که شهر تحت حمله تروریستی قرار

گرفته‌است.

فیلم جوخه انتحار را می توانید با دوبله فارسی از تلموند دانلود و تماشا کنید.

                                      WWW.TELEMOND.IR

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم جوخه انتحار

دیدگاه‌های فیلم جوخه انتحار