فیلم سرزمین بد

فیلم سرزمین بد

Land of Bad
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 6.5
محدوده سنی +17
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم سرزمین بد

فیلم سرزمین بد Land of Bad یک فیلم اکشن و دلهرآور آمریکایی محصول ۲۰۲۴ به کارگردانی ویلیام اوبنک است که فیلم‌نامه را با همکاری دیوید فریجریو نوشته‌است.

در این فیلم لیام همسورث، راسل کرو، لوک همسورث، ریکی ویتل و میلو ونتیمیگلیا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم در ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ در سینما اکران شد.

فیلمبرداری در سپتامبر ۲۰۲۲ آغاز شد و تا نوامبر ۲۰۲۲ در گلد کوست ادامه داشت.

در تولید از امتیازات مشوق‌های مکانی ارائه‌شده توسط دولت استرالیا استفاده کرد و تقریباً ۲۷۰ شغل را برای صنعت فیلم این محل به ارمغان آورد.

در وبسایت راتن تومیتوز، ٪۵۳ از ۳۲ بررسی منتقدین مثبت است و این فیلم میانگینِ امتیاز ۵٫۹/۱۰ را در اختیار دارد.

این فیلم در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر ۹ منتقد امتیاز ۵۷ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

در ادامه…

فیلم سرزمین بد که در ابتدا جی تک نام داشت، توسط دیوید فریجریو و ویلیام یوبانک در سال 2012 و در سال 2013 در کافی شاپ های سیاتل کافی در آلبوکرک در حین تولید فیلم آنها سیگنال نوشته شد.

اندکی پس از نوشتن فیلمنامه، ایوبانک و فرایگریو به مدت دو هفته در مرکز آموزش ملی فورت ایروین، JTACهای واقعی را تحت الشعاع قرار دادند.

غوطه ور شدن آنها در دنیای کنترل هوای پیشرو با دو رادیو در “نه خط” (توضیحات پشتیبانی هوایی نزدیک) به خلبانان F-35 در طول تمرینات در بالای سر آنها بود.

پروژه بازیگران، با یوبانک همچنین کارگردانی، برای اولین بار در بازار فیلم کن 2022 با راسل کرو و لیام همسورث به عنوان اولین بازیگران پیوست شده به فیلم اعلام شد.

ز شد و تا نوامبر 2022 در ساحل طلایی، کوئینزلند ادامه داشت.

این تولید از مشوق های لوکیشن ارائه شده توسط دولت استرالیا استفاده کرد و تقریباً 270 شغل را برای صنعت فیلم محلی خود به ارمغان آورد.

در طول تولید، سرگرمی امضا حقوق توزیع را برای بریتانیا و ایرلند، فرانسه و اسکاندیناوی خریداری کرد،با توزیع در ایالات متحده توسط اَونیو.

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم سرزمین بد

دست اندرکاران فیلم سرزمین بد

دیدگاه‌های فیلم سرزمین بد