فیلم سرزمین رویایی

فیلم سرزمین رویایی

Dreamland
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 5.9
محدوده سنی +17
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم سرزمین رویایی

فیلم سرزمین رویایی Dreamland یک فیلم هیجان‌انگیز دوره‌ای محصول ۲۰۱۹ آمریکا به کارگردانی مایلز جوریس-پیرافیت بر اساس فیلمنامه‌ای از نیکلاس زوارت است.

در این فیلم فین کول، مارگو رابی، تراویس فیمل، گرت هدلاند، کری کاندون، داربی کمپ و لولا کرک ایفای نقش می کنند.

دریم لند اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ترایبکا در تاریخ 28 آوریل 2019 انجام داد و به صورت محدود در 13 نوامبر 2020 توسط انترتیمنت ورتیکال منتشر شد و پس از آن ویدیوی درخواستی آن در 17 نوامبر 2020 توسط پارامونت هوم اینترتیمنت منتشر شد.

داستان:

در تگزاس دهه 1930، یوجین ایوانز با خانواده اش در یک شهر کوچک زندگی می کند. زمین درگیر خشکسالی است و طوفان های گرد و غبار کشور را فرا گرفته است. وقتی یوجین پنج ساله است، پدرش خانواده اش را ترک می کند.

یوجین روزهایش را با دزدیدن رمان‌های سکه‌ای با دوستش جو می‌گذراند و زندگی دیگری را خیال‌پردازی می‌کند.

مادرش دوباره با یک قانونگذار به نام جورج ایوانز ازدواج کرد که تمام تلاشش را می کند تا نقش پدری یوجین و خواهر کوچکترش فیبی را ایفا کند.

یک روز، یک جلسه شهری برگزار می شود و کلانتر پوستر تحت تعقیب آلیسون ولز را نشان می دهد که به خاطر سرقت از بانک و قتل به قیمت 10000 دلار تحت تعقیب است.

یوجین و جو قصد جستجوی او را دارند.

جورج به یوجین می گوید که مسئولیت را بر عهده بگیرد و به دنبال کار باشد. بعداً یوجین برای خواندن به انبار می رود.

او متوجه بانداژ و زنی می شود که هفت تیر را به سمت او نشانه رفته است.

یوجین و آلیسون با شناسایی او به عنوان آلیسون از پوستر تحت تعقیب معامله می کنند. او زخم های او را تمیز می کند و در عوض، آلیسون به او خواهد گفت که چه اتفاقی افتاده است.

در ادامه…

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد روتن تومیتو، فیلم سرزمین رویایی بر اساس 58 نقد، با میانگین امتیاز 5.8/10، دارای 60 درصد محبوبیت است.

اجماع انتقادی سایت چنین می‌گوید: «رویکرد پراکنده و ناامیدکننده دریم لند به‌طور مداوم با اثری قوی از مارگو رابی در نقش اصلی جبران می‌شود.»

در متاکریتیک، این فیلم بر اساس 12 منتقد، امتیاز 57 از 100 را دارد. نشان دهنده “بررسی های ترکیبی یا متوسط”.

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم سرزمین رویایی

دست اندرکاران فیلم سرزمین رویایی

دیدگاه‌های فیلم سرزمین رویایی