فیلم سرزمین موعود

فیلم سرزمین موعود

The Promised Land
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 7.7
محدوده سنی +17
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم سرزمین موعود

فیلم سرزمین موعود The Promised Land با عنوان اصلی حرام‌زاده (دانمارکی: Bastarden) یک فیلم حماسی درام تاریخی به کارگردانی نیکلای آرسل و بر پایهٔ فیلم‌نامه‌ای از نیکلای آرسل و آندرس توماس ینسن است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد.

تصویربرداری فیلم در ۵ سپتامبر ۲۰۲۲ آغاز و اوایل نوامبر همان سال پایان یافت.

مکان‌های فیلمبرداری در آلمان، سوئد و جمهوری چک بودند.

این فیلم نخستین بار در ۳۱ اوت ۲۰۲۳ در هشتادمین دورهٔ جشنواره فیلم ونیز (جهت رقابت برای شیر طلایی) اکران شد

و نمایندهٔ کشور دانمارک در نود و ششمین دوره جوایز اسکار که در میان فهرست ۱۵ فیلم نهایی منتخب جهت رقابت برای دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم بین‌المللی بود.

فیلم سرزمین موعود همچنین در ۷ سپتامبر ۲۰۲۳ در ۴۸مین دورۀ جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد.

در وبگاه بازبینی جمعی راتن تومیتوز ۸۸٪ از ۲۶ منتقد سینما، نظر مثبتی دربارۀ فیلم داشته و نمره ۷٫۱/۱۰ را به فیلم داده‌اند.

وبگاه متاکریتیک که میانگین وزنی نقدها را می‌سنجد، نمرهٔ ۷۴ از ۱۰۰ را بر پایهٔ ۹ نقد به فیلم داد و نوشت که نقدها «به‌طور کلی مطلوب» بودند.

داستان:

در سال 1755، کاپیتان لودویگ کالن، یک افسر فقیر دانمارکی با زاد و ولد، پس از 25 سال خدمت از ارتش آلمان با حقوق بازنشستگی ناچیز به زادگاهش دانمارک بازنشسته شد و از دربار سلطنتی دانمارک مجوز ساخت ملکی در یوتلند بایر گرفت.

مرتع برای کشت زمین او امیدوار است که توافقی در مورد آن ملک برقرار کند و در ازای آن از دادگاه درخواست امتیاز یک عنوان نجیب با یک ملک وابسته را دارد. به زودی پس از رسیدن به محل خانه احتمالی خود، او با فردریک د شینکل، یک قاضی محلی در نزدیکی هالد مانور و یک زمین دار بی رحم که سعی در انحصار مالکیت زمین های مرتعی دارد، درگیر می شود.

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم سرزمین موعود

دست اندرکاران فیلم سرزمین موعود

دیدگاه‌های فیلم سرزمین موعود