فیلم سرنوشت مالا

فیلم سرنوشت مالا

A la mala
امتیاز تلموند 2
: 6.3
محدوده سنی +13
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم سرنوشت مالا

فیلم سرنوشت مالا  A la mala یک فیلم کمدی رمانتیک مکزیکی محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی پدرو پابلو ایبارا و با بازی آیسلین دربز و مائوریسیو اوچمان است. این اثر توسط عیسی لوپز و آری روزن نوشته شده است. این فیلم نقدهای متفاوتی دریافت کرد.

داستان:

مالا زنی دلسرد از مردان و هنرپیشه بزرگی است که به دلیل پیدا نکردن شغل، خود را وقف افشای بی‌وفای دوست پسر کرده است.

پس از اینکه بهترین دوستش او را استخدام می کند تا وفاداری معشوقش را بیازماید، یک هنرپیشه مبارز وارد یک حرفه پرسود جدید می شود. با این حال، زمانی که او عاشق آخرین علامت خود می شود، مشکل ایجاد می شود.

یک روز یک شرکت سازنده مهم او را برای بازی در یک سریال استخدام می کند، اما در عوض از او می خواهد که دوست پسر سابقش را عاشق کند و او را مجبور کند تا برای تمام رنج هایی که او را متحمل شده است، بپردازد.

مالا بدون اینکه بداند که در نهایت عاشق سانتیاگو خواهد شد، تاجری موفق، از بیرون آدم بداخلاق و از درون یک موسیقیدان-خیر دوست.

در ادامه…

بررسی‌های فیلم سرنوشت مالا متفاوت بوده است. در وب‌سایت جمع‌آوری نقد روتن تومیتوس، این فیلم بر اساس 7 نقد، با میانگین امتیاز 5.8/10 و اجماع بر این که «کاوشی استادانه ظریف و متحرک در اخلاق» است، دارای 43 درصد تاییدیه بر اساس 7 نقد است.

تریبون نیوز گفت: “آلا مالا با وعده شروع می شود و به اندازه کافی خوب به پایان می رسد تا سرمایه گذاری در زمان را توجیه کند. این همه چیزهای خسته کننده و فرمولی در میان فیلم است که نمک را از لیوان تکیلا خارج می کند و آن را بیش از حد طولانی می کند.” ترش برای قورت دادن”

 

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم سرنوشت مالا

دست اندرکاران فیلم سرنوشت مالا

دیدگاه‌های فیلم سرنوشت مالا