فیلم صاعقه سیاه

فیلم صاعقه سیاه

Blacklight
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 4.8
محدوده سنی +13
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم صاعقه سیاه

فیلم صاعقه سیاه Blacklight  یک فیلم اکشن به نویسندگی و کارگردانی مارک ویلیامز و با بازی لیام نیسون که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد.

این فیلم در ۱۱ فوریهٔ ۲۰۲۲ در ایالات متحده منتشر شد و نقدهای منفی منتقدان را دریافت کرد. همچنین فروش کمی داشت و در مقابل بودجهٔ ۴۳ میلیون دلاری خود ۱۵ میلیون دلار فروخت.

داستان:

یک مأمور اف‌بی‌آی به نام تراویس بلاک، وظیفه او این است که مأموران مخفی را در موقعیت‌های خطرناک نجات دهد. او متوجه توطئه‌ای می‌شود که شهروندان آمریکایی را مورد هدفی مرگبار قرار خواهد داد. بلاک نه تنها باید عاملین این توطئه را پیدا کند، بلکه باید حقیقت را نیز کشف کند. حقیقتی که ممکن است خیلی چیزها را تغییر دهد.

در ادامه…

فیلم‌برداری اصلی فیلم صاعقه سیاه در نوامبر سال ۲۰۲۰ در ملبورن، استرالیا آغاز شد.

در ژانویه ۲۰۲۱ اعلام شد که یک صحنه تعقیب و گریز ماشین در کانبرا فیلمبرداری می‌شود.

در وبسایت راتن تومیتوز، ٪۱۰ از ۱۰۲ بررسی منتقدین مثبت است و این فیلم میانگینِ امتیاز ۳٫۸/۱۰ را در اختیار دارد. اجماع این وب‌سایت چنین می‌نویسد: «خاموشش کن.»

این فیلم در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر ۲۲ منتقد امتیاز ۲۷ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر «نقدهای عموما نامطلوب» است.

تماشاگرانی که در نظرسنجی پست‌ترک شرکت کردند به این فیلم ۵۸ درصد امتیاز مثبت دادند و ۳۹ درصد گفتند که قطعاً آن را توصیه می‌کنند.

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد روتن تومیتو، 11 درصد از 105 نقد منتقد، با میانگین امتیاز 3.8/10 مثبت هستند. اجماع این وب‌سایت چنین است: «خاموش کن».

متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس 22 منتقد، امتیاز 27 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان‌دهنده نقدهای «عموماً نامطلوب» است.

تماشاگرانی که توسط پست ترک نظرسنجی کردند، 58٪ امتیاز مثبت به فیلم دادند و 39٪ گفتند که قطعاً آن را توصیه می کنند.

لیدون از ورایتی می‌گوید: «اگر با توقعات به‌اندازه کافی پایین‌تر به آن بپردازید و خاطرات خوبی از درام‌های پارانوئید دهه ۷۰ داشته باشید که آشکارا الهام‌بخش کارگردان و همکار نویسنده، مارک ویلیامز بود، این ممکن است مرموز برند شما باشد».

فرانک شِک از هالیوود ریپورتر نوشت: «فیلم بدون داشتن مفهومی بالا یا شخصیت محوری به یاد ماندنی، یک اکشن معمولی است که بر جاذبه‌های روح‌انگیز و کاریزمای کم‌کلاس ستاره‌اش تکیه می‌کند.

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم صاعقه سیاه

دست اندرکاران فیلم صاعقه سیاه

دیدگاه‌های فیلم صاعقه سیاه