فیلم لبه جهان

فیلم لبه جهان

 Edge of the World
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 5.2
محدوده سنی +13
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم لبه جهان

فیلم لبه جهان Edge of the World یک فیلم درام ماجراجویی به کارگردانی مایکل هاوسمن و بازی جاناتان ریز مایرز در نقش سرباز و ماجراجو بریتانیایی جیمز بروک (۱۸۰۳–۱۸۶۸) است.

در این فیلم دومینیک موناگان ، هانا نیو و جوسی هو نیز حضور دارند. فیلمنامه توسط راب آلین ، تهیه کننده فیلم نیز نوشته شده است.

فیلم لبه جهان محصول مشترک ایالات متحده ، انگلیس ، مالزی و چین است.

داستان:

فیلم لبه جهان بر اساس داستان واقعی راجا ساراواک ، جیمز بروک ، است که به عنوان یکی از الهام بخش داستان رادیارد کیپلینگ مردی که پادشاه می شود و رمان جوزف کنراد لرد جیم پیشنهاد شده است.

بروک یک سرباز سابق در ارتش بنگال بود که به بورنئو که هنوز در کنترل سلطنت برونئی بود در سال 1839 قایقرانی کرد ، جایی که به فرماندار سلطان برونئی (پنگیران ایندرا ماهکوتا ، عنوان فرماندار) کمک کرد تا شورش محلی را خنثی کند و دست به کار شود.

بعنوان فرماندار آنچه راجا ساراواک به عنوان پادشاهی خصوصی خود تبدیل شد. وی قبل از انتصاب فرماندار مستعمره جدید تاج لابوان توسط ملکه ویکتوریا انگلیس شوالیه شد.

سلسله بروک سه نسل به طول انجامید و یک قرن را در بر گرفت.

راب آلین علاقه مند به فیلمبرداری از زندگی جیمز بروک بود ، پس از معرفی به شکل از طریق پاورقی در رمان جرج مک دونالد فریزر که در سال 2009 خوانده بود. تحقیقات بیشتر در مورد بروک او را به حالت فکری سوق داد.

آلین فیلم لبه جهان را نوشت ، که قبلاً به سادگی عنوان Rajah را داشت. آلین همچنین تهیه کنندگی این فیلم را به همراه پسرانش کونور و جیک به همراه جوسی هو و کونری چان انجام داد. Samuel Goldwyn Films در مارس 2021 حقوق توزیع ایالات متحده را به دست آورد.

توزیع کننده انگلیسی Signature فیلم را در انگلستان منتشر می کند.

فیلم لبه جهان را می توانید با زیرنویس فارسی چسبیده از تلموند دانلود و تماشا کنید.

                                     WWW.TELEMOND.IR

فیلم‌های پیشنهادی

دیدگاه‌های فیلم لبه جهان