فیلم مادام وب

فیلم مادام وب

Madame Web
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 3.9
محدوده سنی +13
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم مادام وب

فیلم مادام وب Madame Web فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول ۲۰۲۴ بر پایهٔ مارول کامیکس و با حضور شخصیت مادام وب است که به‌وسیلهٔ کلمبیا پیکچرز و دی بوناونتورا پیکچرز با مشارکت مارول انترتینمنت تولید شد.

این فیلم که از طریق گروه سینمایی سونی پیکچرز توزیع شد، چهارمین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی سونی (SSU) به‌شمار می‌شود.

کارگردانی آن بر عهدهٔ اس. جی. کلارکسون است که فیلم‌نامه را مشترکاً با کلر پارکر و تیم نویسندگی مت سازما و بورک شارپلس به نگارش درآمد.

داکوتا جانسون نقش مادام وب را ایفا می‌کند و سیدنی سوئینی، سلست اوکانر، ایزابلا مونر، طاهر رحیم، مایک اپس، اما رابرتس، و آدام اسکات دیگر بازیگر آن است.

در این فیلم، کیسی وب (جانسون) که سعی در نجات سه زن جوان و آیندهٔ آن‌ها از دست ازکیل سیمز (رحیم) دارد، با گذشتهٔ خود روبه‌رو می‌شود.

تا سپتامبر ۲۰۱۹ سونی توسعهٔ فیلمی از شخصیت مادام وب را برای دنیای مشترک خود آغاز کرد و شارپلس و سازما برای نوشتن فیلم‌نامهٔ آن استخدام شدند.

کلارکسون در مهٔ ۲۰۲۰ به پروژه پیوست و جانسون در اوایل سال ۲۰۲۲ به‌عنوان بازیگر انتخاب شد و پس از آن بازیگران دیگری در ماه‌های بعد انتخاب شدند.

فیلم‌برداری در میانهٔ ژوئیهٔ ۲۰۲۲ آغاز شد و در بوستون و سراسر ماساچوست ادامه یافت. فیلم‌برداری پیش از پایان سال تکمیل شد و مشارکت کلارکسون و پارکر به‌عنوان نویسنده در نوامبر ۲۰۲۳ اعلام شد.

مادام وب در ۱۲ فوریهٔ ۲۰۲۴ در تئاتر ویلیج ریجنسی در وست‌وود، لس آنجلس به نمایش درآمد و در ۱۴ فوریهٔ ۲۰۲۴ در ایالات متحده منتشر شد.

فیلم مادام وب از سوی منتقدان مورد انتقاد قرار گرفت و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشت. در حال حاضر پیش‌بینی شده که این فیلم به بمب گیشه تبدیل شود.

داستان:

مادام وب با تغییر ژانر معمولی، داستان منشأ مستقل یکی از مرموزترین قهرمانان انتشارات مارول را روایت می کند.

در این تریلر هیجان انگیز داکوتا جانسون در نقش کاساندرا وب، یک امدادگر در منهتن که قدرت دیدن آینده را توسعه می دهد، بازی می کند و متوجه می شود که می تواند از این بینش برای تغییر آن استفاده کند.

او که مجبور به رویارویی با افشاگری‌های گذشته‌اش می‌شود، رابطه‌ای با سه زن جوان برقرار می‌کند که به سرنوشت‌های قدرتمندی دست می‌یابند… اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم مادام وب

دست اندرکاران فیلم مادام وب

دیدگاه‌های فیلم مادام وب