فیلم مورتال کمبت

فیلم مورتال کمبت

Mortal Kombat
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 6.1
محدوده سنی +17
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم مورتال کمبت

فیلم مورتال کمبت  Mortal Kombat یک فیلم سینمایی در ژانر رزمی و فانتزی و نبرد تن به تن به کارگردانی سایمون مک‌کوید محصول سال ۲۰۲۱ ایالات متحده آمریکا است.

فیلم‌نامه این فیلم توسط گِرگ روسو و دیوید کالاهام بر اساس مجموعه بازی ویدئویی به همین نام اثر اد بون و جان توبایاس به رشته تحریر درآمده است.

فیلم مورتال کمبت به عنوان نسخه‌ای بازراه‌اندازی شده در این مجموعه محسوب می‌شود. لوئیس تان، جسیکا مک‌نامی، جاش لاوسون، تادانابو آسانو، مکاد بروکس، لودی لین، چین هان، جو تسلیم و هیرویوکی سانادا از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

مورتال کامبت توسط برادران وارنر در ۲۳ آوریل ۲۰۲۱، در ایالات متحده روی پرده‌های سینما رفت، همچنین به صورت آنلاین از سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس به نمایش درآمد.

در قرن هفدهم ژاپن ، قاتلان لین کوئی به رهبری بی-هان جنگجویان قبیله نینجا شیرای ریو به رهبری هانزو هاششی ، از جمله همسر و پسر هانزو را می کشند.

هانزو مهاجمان را قبل از اینکه توسط بی-هان کشته شود ، می کشد و در نتیجه روح او محکوم به هلند می شود. رایدن ، خدای رعد و برق می آید و دختر بچه زنده مانده هانزو را به محل امن می برد.

در حال حاضر ، قلمرو Outworld در 9 از ده تورنمنت معروف به “Mortal Kombat” Earthrealm را شکست داده است. اگر Earthrealm دهمین تورنمنت را از دست بدهد ، قوانین می گویند که توسط Outworld فتح می شود.

با این حال ، در یک پیشگویی باستانی آمده است که “خون هانزو

هاششی” نسل جدیدی از قهرمانان Earthrealm را متحد می کند تا از

پیروزی Outworld جلوگیری کند.

فیلم مورتال کمبت در 11 ژوئن 2021 در دیجیتال HD و در DVD ، Blu-ray و Ultra HD Blu-ray توسط Warner Bros. Home Entertainment در 13 جولای 2021 منتشر شد.

فیلم مورتال کمبت  را می توانید با دوبله فارسی از تلموند دانلود و تماشا کنید.

                                 WWW.TELEMOND.IR

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم مورتال کمبت

دیدگاه‌های فیلم مورتال کمبت