فیلم مگ ۲: گودال

فیلم مگ ۲: گودال

Meg 2: The Trench
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 5.4
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم مگ ۲: گودال

فیلم مگ ۲: گودال  Meg 2: The Trench یک فیلم علمی تخیلی و اکشن آمریکایی-چینی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی بن ویتلی بر اساس فیلمنامه‌ای از جان هوبر، اریش هوبر، و دین جورجاریس است. این بر اساس رمان (گودال-The Trench) سال ۱۹۹۹ نوشته استیو آلتن است. این فیلم که دنباله‌ای بر مگ (۲۰۱۸) محسوب می‌شود، و بازیگرانی چون جیسون استاتهام، وو جینگ، سوفیا کای، پیج کندی، اسکایلر ساموئلز و کلیف کرتیس در این فیلم را ایفای نقش می‌کنند. مانند فیلم قبلی، گروهی از دانشمندان را دنبال می‌کند که باید از مگاودون‌های عنوان‌دار سبقت بگیرند، زمانی که یک عملیات معدن‌کاری بدخواهانه مأموریت آن‌ها را تهدید می‌کند و آنها را مجبور به نبردی پرمخاطره برای بقا می‌کند. این فیلم توسط برادران وارنر در ایالات متحده در تاریخ ۴ اوت ۲۰۲۳ (۱۳ مرداد ۱۴۰۲) منتشر شد.

پس از موفقیت فیلم اول در گیشه، در اکتبر ۲۰۱۸ اعلام شد که برنامه‌های ساخت دنباله آن در مراحل اولیه است. ویتلی جایگزین جان ترتلتاب به عنوان کارگردان شد و فیلمنامه توسط نویسندگان بازگشتی نوشته شد. فیلمبرداری در مکان‌های مختلف آسیا و لندن در فوریه ۲۰۲۲ آغاز شد و بسیاری از بازیگران در همان ماه تا می ۲۰۲۲ پیوستند.

فیلم مگ ۲: گودال اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای در ۹ ژوئن ۲۰۲۳ داشت و در ۴ اوت ۲۰۲۳ توسط برادران وارنر پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

داستان:

جوناس تیلور (با بازی استاتهام) در حال تحقیق روی مگالودون (کوسه منقرض شده) جوانی است که با توجه به کمبود نسلش در اسارت نگهداری می‌شود. این کوسه نادر در مکانی بنام درازگودال ماریانا پیدا شده که بسیاری از افراد بدنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستند و…

در ادامه…

پیش‌بینی می‌شد در ایالات متحده و کانادا، مگ ۲ از ۳۵۰۰ سالن سینما در آخر هفته افتتاحیه‌اش ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار بفروشد. در روز اول ۱۲ میلیون دلار درآمد داشت که ۳ میلیون دلار از پیش نمایش‌های پنجشنبه شب بود. تا ۲۱ آگوست ۲۰۲۳، این فیلم در ایالات متحده و کانادا ۶۷ میلیون دلار و در مناطق دیگر ۲۵۲ میلیون دلار فروش داشته است که در کل جهان ۳۱۹ میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم مگ ۲: گودال

دست اندرکاران فیلم مگ ۲: گودال

دیدگاه‌های فیلم مگ ۲: گودال