فیلم هر نفسی که میکشی

فیلم هر نفسی که میکشی

Every Breath You Take
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 5.3
محدوده سنی +17
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم هر نفسی که میکشی

فیلم هر نفسی که میکشی Every Breath You Take یک فیلم هیجان انگیز روانشناختی آمریکایی در سال 2021 به کارگردانی وان اشتاین و نویسندگی دیوید موری است. بازیگران اصلی آن کیسی افلک ، میشل موناگان ، سام کلافلین و ورونیکا فرس هستند. داستان در مورد روانپزشکی است که وقتی برادر مشتری او را به خانواده اش معرفی می کند ، پس از مرگ موکل روانپزشک ، زندگی او مختل می شود.

فیلم هر نفسی که میکشی در 2 آوریل 2021 توسط Vertical Entertainment منتشر شد.

داستان:

فیلیپ کلارک یک روانپزشک است که در یک زندگی آرام با همسرش گریس و دخترش لوسی زندگی می کند و هنوز سه سال پیش در تصادف رانندگی در مرگ پسر خود غمگین هستند.

یکی از مشتریان فیلیپ دختری به نام دافنه است که به او می گوید برادرش “جذاب و شهودی” است و از پشیمانی خود از رفتارهای منفی نسبت به برادرش به او اعتماد می کند.

فیلیپ به زودی در کنفرانس فاش کرد که دافنه (که او را برای حفظ حریم خصوصی او “مری” می نامد) چندین بار اقدام به خودکشی در زندگی خود کرده است و او به مدت 14 ماه در مرکز روانپزشکی محبوس بوده است.

فیلیپ به دافنه گفته بود که او چیزهایی را به او گفته که هرگز به خانواده اش نگفته است و همچنین افزود که دافنه بهبود یافته شروع به نوشتن کتابی در مورد بیماری او کرد.

در ژوئن 2012 ، اعلام شد راب راینر فیلم هر نفسی که میکشی را کارگردانی می کند ، در آن زمان با نام تو به من تعلق داری ، از فیلمنامه دیوید موری.

در اکتبر 2012 اعلام شد که هریسون فورد و زک افرون به گروه بازیگران فیلم پیوسته اند.

در اکتبر 2019 ، اعلام شد کیسی افلک ، میشل موناگان ، سام کلافلین و ورونیکا فرس در فیلم انتخاب شده اند و کریستین جفس کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

در دسامبر 2019 ، اعلام شد که وان اشتاین جانشین جفس به عنوان

کارگردانی خواهد شد که کنار رفت.

فیلم هر نفسی که میکشی را می توانید با زیرنویس فارسی چسبیده از تلموند دانلود و تماشا کنید.

                                     WWW.TELEMOND.IR

فیلم‌های پیشنهادی

دیدگاه‌های فیلم هر نفسی که میکشی