فیلم کجیلیونر

فیلم کجیلیونر

Kajillionaire
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 6.5
محدوده سنی +14
برچسب‌ها:
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم کجیلیونر

فیلم کجیلیونر Kajillionaire یک فیلم جنایی کمدی-درام آمریکایی است که توسط میراندا جولای نوشته و کارگردانی شده است.

در فیلم کجیلیونر ایوان ریچل وود ، دبرا وینگر و ریچارد جنکینز به عنوان اعضای یک خانواده جنایتکار صمیمی بازی می کنند که وقتی یک فرد غریبه با بازی جینا رودریگز به برنامه های آنها می پیوندد ، رابطه آنها خراب می شود.

Kajillionaire اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس در 25 ژانویه 2020 انجام داد و در 25 سپتامبر 2020 در سینماها اکران شد ، و سپس فیلم درخواستی در 16 اکتبر 2020 ، توسط Focus Features در ایالات متحده ، و توسط Universal Pictures در سطح بین المللی .

زن 26 ساله ای به نام Old Dolio Dyne که از نظر عاطفی دچار اختلال است ، با والدین هنرمند خود در ارتباط است و آنها را به عنوان یک دختر به عنوان همدست سرقت های کوچک و کلاهبرداری های خود رفتار می کند.

این خانواده 1500 دلار اجاره بها در آپارتمان 500 دلاری خود در ماه بدهی دارند ، که در واقع یک محل اداری نشت شده وصل شده به کارخانه صابون سازی است.

Old Dolio که نمی تواند پول به دست آورد ، کلاهبرداری می کند که در آن آنها با استفاده از بلیط هایی که در یک مسابقه برنده شده اند به شهر نیویورک پرواز می کنند.

والدین او چمدان او را در بار چمدان می گیرند و Old Dolio ادعا می کند که شرکت هواپیمایی آن را گم کرده است.

پیر دالیو سپس بیمه مسافرتی خریداری شده را جمع آوری می کند که

برای پوشش اجاره بها کافی خواهد بود.(فیلم کجیلیونر)

پس از یک سفر بی وقفه ، پیر دلیو و والدینش به خانه برمی گردند.

او شگفت زده می شود که آنها با ملانی ، یک زن جوان دوستانه در صندلی کنار آنها چت می کنند ، و حتی وقتی آنها کلاهبرداری خود را به ملانی فاش می کنند و وقتی چمدان را برمی دارند وانمود می کنند دختر آنها است ، شگفت زده می شود.

فیلم کجیلیونر را می توانید با دوبله فارسی از تلموند دانلود و تماشا کنید.

                                       WWW.TELEMOND.IR

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم کجیلیونر

دیدگاه‌های فیلم کجیلیونر