مرد نامرئی

مرد نامرئی

The Invisible Man
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 7.1
محدوده سنی +17
برچسب‌ها:
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره مرد نامرئی

 فیلم مرد نامرئیThe Invisible Man فیلمی علمی تخیلی ترسناک به نویسندگی و کارگردانی لی ونل است که در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ اکران شد. بازیگرانی چون الیزابت ماس و الیور جکسون-کوهن در آن حضور دارند. مرد نامرئی اقتباسی از رمان مرد نامرئی اثر اچ.جی. ولز و بازسازی فیلم مرد نامرئی اثر سال ۱۹۳۷ به کارگردانی جیمز ویل است.

داستان:

سیسیلیا کاس در رابطه ای خشن با شوهر فیزیکدان خود، آدریان گریفین گیر افتاده ولی یک شب با دیازپام او را بیهوش کرده و با کمک خواهرش، امیلی، فرار می‌کند.

سیسیلیا پیش دوست دوران کودکی خود، کارآگاه جیمز لنیز و دختر نوجوانش، سیدنی، مخفی می‌شود. در ظاهر آدریان خودکشی می‌کند و در وصیت نامه اش ۵میلیون دلار برای سیسیلیا به جای می‌گذارد تا توسط برادرش، تام، به او برسد. سیسیلیا بعد از چند اتفاق عجیب، حس می‌کند کس دیگری در خانه هست و به جیمز زنگ می‌زند؛ ولی او می‌گوید که این تصورات بخاطر آسیب‌های روحی او است. سیسیلیا در طول مصاحبه کاریش، متوجه می‌شود که محتویات رزومه کاریش گم شده و غش می‌کند. دکتر می‌گوید که سطح بالایی از دیازپام در بدن او پیدا شده‌است. در حمام، سیسیلیا بطری را پیدا می‌کند که با آن آدریان را بیهوش کرد.

سیسیلیا با تام و جیمز ملاقات می‌کند و اصرار دارد که آدریان نمرده بلکه با تخصص خود در فیزیک نور، نامرئی شده تا او را شکنجه کند. اما کسی حرف‌هایش را باور نمی‌کند. نیرویی نامرئی به سیدنی آسیب می‌زند و همه فکر می‌کنند کار سیسیلیا بوده‌است. او به سراغ تاکتیک‌هایی برای گرفتن آدریان می‌رود. بعد از یافتن گوشی قدیمی آدریان و رنگ ریختن روی جسم او، به شدت با هم درگیر می‌شوند و نهایتاً به خانه آدریان می‌رود. در آزمایشگاه، چمدانی پیدا می‌کند که شکش را به یقین تبدیل می‌کند. جسم نامرئی دوباره به او حمله می‌کند ولی او فرار کرده و پیش امیلی می‌رود. جسم نامرئی گلوی امیلی را می‌برد و چافو را در دست سیسیلیا می‌گذارد.(مرد نامرئی)

سیسیلیا به بیمارستان روانی برده می‌شود و منتظر مجازاتش است ولی می‌فهمد که باردار است. تام می‌گوید اگر سیسیلیا پیش «او» برگردد و بچه را بزرگ کند، اتهامات را پس می‌گیرد. پس مشخص می‌شود که او در این ماجرا به برادرش کمک می‌کرده‌است. سیسیلیا نمی‌پذیرد و یک خودکار از کیف تام می‌دزدد.

فیلم مرد نامرئی را می توانید با دوبله فارسی از تلموند دانلود کنید.

                                  WWW.TELEMOND.IR

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران مرد نامرئی

دیدگاه‌های مرد نامرئی