انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت

انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت

Chicken Run: Dawn of the Nugget
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 6.4
محدوده سنی +3
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت

انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت Chicken Run: Dawn of the Nugget یک انیمیشن کمدی استاپ موشن به کارگردانی سم فل، بر اساس فیلمنامه ای از کری کرک‌پاتریک، جان اوفارل و ریچل تانرد است.

این انیمیشن دنباله فرار مرغی (۲۰۰۰) است که توسط استودیوهای آردمن انیمیشن، پتی و استودیوکانال تولید شده‌است. صداپیشگانی از جمله تندی نیوتون، زکری لی‌وای، بلا رمزی، ایملدا استنتون، دیوید بردلی، جین هرکس، دنیل میز و نیک محمد در این انیمیشن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت در ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۴ آذر ۱۴۰۲) در نتفلیکس منتشر شد.

داستان:

پس از موفقیت در فرار از مزرعه تویدی به یک شیوه جسورانه و ریسک‌آمیز، جینجر و تیمش مکان ایده‌آل خود را کشف کردند، یک جزیره آرامش‌بخش که تمام گله می‌توانند در آنجا به راحتی زندگی کنند، بدون هیچ ریسکی از رسیدن آسیب از سوی انسان‌ها و با ورود دختر جدید جینجر و راکی (مولی)، به نظر می‌رسد که پایان رؤیای جینجر در نهایت به حقیقت پیوسته‌است.

با این حال، تمام جمعیت مرغان در حال حاضر با یک خطر تهدیدآمیز و جدید در سرزمینشان، توسط یک دشمن آشنا روبه‌رو شده‌اند.

در ادامه…

پس از اتمام فرار مرغی در سال 2000، جفری کاتزنبرگ، مدیر اجرایی انیمیشن دریم ورکس و یکی از تهیه کنندگان اجرایی فیلم، ایده ساخت دنباله آن را به آردمن انیمیشن پیشنهاد کرد.

با این حال، آردمن به دلیل اینکه احساس می‌کردند برای ساخت دنباله‌ای آماده نیستند و همچنین کارکنان آن پس از اتمام فیلم اصلی احساس خستگی می‌کنند، آن را رد کرد و در عوض به پروژه‌های مختلف رفتند.

از آن زمان، ایده‌ها و صحبت‌های دنباله‌روی برای سال‌ها مطرح شد تا اینکه تعداد زیادی از خدمه فیلم اول با ادامه داستان موافقت کردند.

دنباله‌ای بر فرار مرغی در آوریل 2018 با انیمیشن‌های آردمن، استودیو کانال و پَته برای تولید گزارش شد.

دریم ورکس به دلیل پایان دادن به همکاری خود با آردمن پس از انتشار بر آب رفته در سال 2006 هیچ دخالتی نداشت.

 

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت

دست اندرکاران انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت

دیدگاه‌های انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت