فیلم خانه تو یا من

فیلم خانه تو یا من

Your Place or Mine
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 5.6
محدوده سنی +13
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم خانه تو یا من

فیلم خانه تو یا من (Your Place or Mine) یک فیلم کمدی، عاشقانه و درام محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی آلین بروچ مک‌کنا است که توسط سه کمپانی‌ Aggregate Films و Hello Sunshine و Lean Machine تولید و منتشر شد.

نویسندگی این فیلم را نیز آلین بروچ مک‌کنا برعهده داشته و هنرمندانی همچون ریس ویترسپون، اشتون کوچر، وسلی کیمل، استیو زان، ریچل بلوم، جسی ویلیامز، شیری اپلبی، زوئی چائو، تیگ نوتارو، ولا لاول، عارف اینشو، گریفین متیوز، تد گریفین، جولیا وستکات-هاتون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم خانه تو یا من من اولین بار در تاریخ 10 فوریه سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، آرژانتین، دانمارک، ژاپن، بلژیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌گردد.

تهیه‌کنندگی فیلم خانه تو یا من من را جیسون بیتمن، آلین بروش مک کنا، مایکل کاستیگان، مری دی. هوارد، جاستین کلیمن، لورن لوی نوستادتر و ریس ویترسپون به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از سیدهارتا خوسلا می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط فلوریان بالهاوس انجام شده است.

در فیلم خانه تو یا من، دبی (با بازی ریس ویترسپون) و پیتر (با بازی اشتون کوچر) به عنوان بهترین دوستان هم ظاهر می‌شوند که تصمیم می‌گیرند خانه‌هایشان را به مدت یک هفته با یکدیگر عوض کنند.

داستان:

فیلم خانه تو یا من در مورد دو دوست صمیمی به نام‌های دبی و پیتر است که نقطه مقابل یکدیگر هستند. دبی عاشق یک زندگی معمولی با پسرش در لس آنجلس است اما در مقابل پیتر می‌خواهد زندگی متفاوتی را در نیویورک تجربه کند.

در این میان وقتی آن‌ها خانه و زندگی خود را به مدت یک هفته با هم عوض می‌کنند، متوجه می‌شوند خواسته‌های آن‌ها ممکن است آن چیزی نباشد که واقعا به آن نیاز دارند و…

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم خانه تو یا من

دست اندرکاران فیلم خانه تو یا من

دیدگاه‌های فیلم خانه تو یا من