فیلم گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید

فیلم گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید

Godzilla x Kong: The New Empire
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 6.2
محدوده سنی +13
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید

فیلم گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید Godzilla x Kong: The New Empire یک فیلم هیولایی آمریکایی محصول ۲۰۲۴ به کارگردانی آدام وینگارد است.

این فیلم که به‌وسیلهٔ لجندری پیکچرز تولید و به‌وسیلهٔ برادران وارنر پیکچرز توزیع شد، دنباله‌ای بر گودزیلا در برابر کونگ (۲۰۲۱)، و پنجمین فیلم در دنیای سینمایی هیولاها به‌شمار می‌رود.

همچنین سی و هشتمین فیلم در فرنچایز گودزیلا، سیزدهمین فیلم در فرنچایز کینگ کنگ و پنجمین فیلم گودزیلا است که کاملاً به‌وسیلهٔ یک استودیوی فیلم آمریکایی ساخته شده است.

بازیگران فیلم شامل ربکا هال، برایان تایری هنری، دن استیونز، کیلی هوتل، الکس فرنس، و فالا چن می‌شوند.

با توجه به موفقیت گودزیلا در برابر کونگ در گیشه و استریم طی همه‌گیری کووید-۱۹، لجندری در مارس ۲۰۲۲ ساخت دنبالهٔ آن را اعلام کرد.

در مهٔ ۲۰۲۲ اعلام شد که وینگارد برای کارگردانی بازخواهد گشت و استیونز به عنوان بازیگر نقش اول انتخاب شد.

فیلمبرداری در ژوئیهٔ ۲۰۲۲ در گلد کوست آغاز شد و در نوامبر ۲۰۲۲ به پایان رسید.

در ادامه…

گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید در ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در سالن نمایش چینی گرامن در لس آنجلس به نمایش درآمد و در ۲۹ مارس در ایالات متحده منتشر شد.

فیلم گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید نقدهای ضد و نقیضی از سوی منتقدان گرفت و بیش از ۵۴۶ میلیون دلار در جهان فروش داشته و به دومین فیلم پرفروش ۲۰۲۴ تبدیل شده است.

در اوت ۲۰۲۱، نویسنده مکس بورنشتاین اظهار داشت که به دلیل موفقیت فیلم گودزیلا در برابر کونگ «قست‌های جدید و جالبی در راه هستند».

در مارس ۲۰۲۲ اعلام شد که دنباله‌ای برای فیلم ۲۰۲۱ اعلام شد و فیلمبرداری برای اواخر سال در گلد کوست، کوئینزلند و دیگر مکان‌های جنوب شرقی کوئینزلند تنظیم شد.

در مه ۲۰۲۲ اعلام شد که وینگارد برای کارگردانی بازخواهد گشت و دن استیونز نقش اصلی را بر عهده گرفته است.

وینگارد و استیونز قبلاً در میهمان (۲۰۱۴) با هم کار کرده بودند.

در ۱۹ مه ۲۰۲۲ پروداکشن ویکلی گزارش داد که عنوان کاری دنباله، ریشه‌ها است. در ژوئن ۲۰۲۲، فاش شد که ماری پارنت، الکس گارسیا، اریک مک‌لئود، توماس تال و جان جاشنی برای تهیه‌کنندگی بازخواهند گشت.

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید

دست اندرکاران فیلم گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید

دیدگاه‌های فیلم گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید