انیمیشن هورتن صدایی می‌شنود

انیمیشن هورتن صدایی می‌شنود

Horton Hears a Who!
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 6.8
محدوده سنی +3
برچسب‌ها:
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره انیمیشن هورتن صدایی می‌شنود

انیمیشن هورتن صدایی می‌شنود Horton Hears a Who! یک فیلم کمدی ماجراجویی متحرک کامپیوتری آمریکایی محصول سال 2008 بر اساس کتابی با همین نام از دکتر سئوس در سال 1954 است که توسط استودیو Blue Sky تولید شده و توسط 20th Century Fox توزیع شده است.

کارگردانی جیمی هیوارد و استیو مارتینو در اولین کارگردانی آنها ، فیلمنامه این فیلم را سینکو پل و کن داوریو نوشتند و صداهای جیم کری و استیو کارل را به ترتیب در نقش هورتون فیل و شهردار ند مک دود در کنار کارول برنت ، ویل نشان می دهد.

آرنت ، ست روگن ، دن فاگلر ، ایسلا فیشر ، جونا هیل و امی پولر.

موسیقی متن فیلم را جان پاول ساخته است. این دومین اقتباس روی

صفحه از کتاب پس از ویژه تلویزیونی 1970 است.

داستان:

در جنگل نول ، هورتون فیل ، معلم طبیعت عجیب و غریب جنگل ، صدای جیغ کوچکی را می شنود که از یک لکه گرد و غبار می آید.

او با اعتقاد به اینکه یک جامعه کامل از موجودات میکروسکوپی در آن لکه زندگی می کند ، قبل از قرار دادن آن بر روی یک گل ، آن را تعقیب می کند.

هورتون متوجه می شود که این نقطه دارای شهر Whoville و ساکنان آن ، Whos است ، به رهبری شهردار ند مکدد ، که شامل خانواده اش همسرش سالی ، 96 دختر است که نام همه آنها با حرف H شروع می شود و یک پسر نوجوان به نام جوجو.

جوجو علی رغم اینکه بزرگترین کودک است و در ردیف بعدی شهرداری قرار دارد ، نمی خواهد شهردار بعدی باشد و صحبت نمی کند زیرا او از ناامید کردن پدرش بسیار می ترسد.

هنگامی که هورتون حمل لکه را با خود آغاز می کند ، شهر با پدیده های عجیبی (زلزله و تغییرات آب و هوا) روبرو می شود و شهردار تلاش خود را برای هشدار دادن به ووویل توسط شورای شهر ، به رهبری رئیس فرصت طلب و در عین حال متزلزل می داند.

انیمیشن هورتن صدایی می‌شنود را می توانید با دوبله فارسی از تلموند دانلود و تماشا کنید.

                                           WWW.TELEMOND.IR

فیلم‌های پیشنهادی

دیدگاه‌های انیمیشن هورتن صدایی می‌شنود