فیلم شما مردم

فیلم شما مردم

You People
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 5.5
محدوده سنی +17
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم شما مردم

فیلم سینمایی شما مردم (You People) یک فیلم کمدی، عاشقانه و درام محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی کنیا بریس است که توسط سه کمپانی‌ Khalabo Ink Society و Misher Films و Netflix تولید و منتشر شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز جونا هیل و کنیا بریس به صورت مشترک، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون جونا هیل، لورن لندن، ادی مورفی، جولیا لوئی-درایفوس، سم جی، نیا لانگ، تراویس بنت، دیوید دوچونی، مولی گوردون، دیون کول، آندریا ساویج، الیوت گولد و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم شما مردم اولین بار در تاریخ 20 ژانویه سال 2023 میلادی در سینماهای منتخب آمریکا و کانادا اکران شد سپس در 27 ژانویه توسط سرویس استریم نتفلیکس  در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، آرژانتین، دانمارک، ژاپن و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌گردد.

تهیه‌کنندگی فیلم شما مردم را کنیا باریس، اندی برمن، میشل دشان، مت دینز، ای. برایان دابینز و آلیسون گودوین به صورت مشترک برعهده داشته موسیقی متن آن اثری از دانیل تاننبام می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط مارک دورینگ پاول انجام شده است.

فیلم شما مردم، داستان یک زوج جدید و خانواده‎هایشان را به تصویر می‌کشد که درگیر پیچ و خم عشق مدرن و روابط خانواده‌ها می‌شوند.

در این میان تضادهای فرهنگی، انتظارات اجتماعی و همچنین تفاوت نسل‌ها همه چیز را پیچیده‌تر می‌کن.

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، 42 درصد از 125 نقد منتقد، با میانگین امتیاز 5.2/10 مثبت هستند. توافق این وب‌سایت می‌گوید: «شما مردم بازیگران برجسته و پتانسیل‌های کمدی فراوانی دارید – که هر دو عمدتاً برای تصویری تلف می‌شوند که بین تفسیر اجتماعی و کمدی رمانتیک تفاوت می‌کند، بدون اینکه به هیچ‌یک از آنها متعهد باشد.»

میانگین امتیاز 50 از 100، بر اساس 33 منتقد، نشان‌دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط»

داستان:

فیلم شما مردم You People 2023 یک زوج جدید و خانواده‌هایشان را دنبال می‌کند که با تضادهای فرهنگی، انتظارات اجتماعی و تفاوت‌ نسل‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند و…

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم شما مردم

دست اندرکاران فیلم شما مردم

دیدگاه‌های فیلم شما مردم