فیلم نقشه خانوادگی

فیلم نقشه خانوادگی

The Family Plan
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 6.3
محدوده سنی +13
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره فیلم نقشه خانوادگی

فیلم نقشه خانوادگی The Family Plan یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی سایمون سلان جونز، نویسندگی دیوید کوگشال با بازی مارک والبرگ، میشل موناهن و سعید تغماوی است.

این فیلم که توسط استودیو اپل و اسکای‌دنس مدیا تهیه شده‌است.

خلاصه:

فیلم نقشه خانوادگی داستان مردی به نام دن مورگان در حومه شهر را روایت می‌کند که وقتی گذشته‌اش به‌عنوان یک آدمکش حرفه‌ای به سراغش می‌آید، مجبور می‌شود همسر و سه فرزندش را بدون آنکه متوجه هویت واقعی او شوند، از مهلکه فراری بدهد.

در ادامه…

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، 24 درصد از 34 نقد منتقد، با میانگین امتیاز 4.4/10 مثبت هستند. اجماع این وب‌سایت چنین است: «طرح خانواده، با اکشن سنگین و خنده، بی‌هدف مجموعه‌ای از فیلم‌هایی را تقلید می‌کند که داستان‌های مشابه را روایت می‌کنند — و اغلب به شیوه‌ای قانع‌کننده‌تر.»

فیلم نقشه خانوادگی بر اساس 11 منتقد، امتیاز 39 از 100 را به دست آورد که نشان دهنده نقدهای “به طور کلی نامطلوب” است.

Guy Lodge of Variety یک نقد منفی ارائه کرد و فیلم را یک «شوت کردن به طرز عجیبی کند» نامید. او فیلمنامه کاگشال را مورد انتقاد قرار داد و نوشت که “مکرراً بر عدم تطابق بین خانواده سالم نان سفید در مرکز آن و روندهای ژانری سخت که در آن به طور فزاینده ای آنها را درگیر می کند، تاکید می کند، اما بدون هیچ حسی از پوچ گرایی گیج کننده.

کالوم مارش که برای نیویورک تایمز می نویسد، نقد مثبتی ارائه کرد. او کارگردان جونز را ستایش کرد و گفت که او “لحن کمیک-هیجان‌انگیز را خوب نگه می‌دارد و اکشن را با هوش و خلاقیت می‌گیرد” و نوشت: “والبرگ کاریزماتیک‌تر از چیزی است که در نزدیک به یک دهه روی پرده بوده است.

فرانک شِک از هالیوود ریپورتر نوشت: “طرح خانواده با گسترش مفهوم عالی اما نتایج نازک خود به نقطه شکست، شبیه فیلمی است که بهترین لحظات آن در طول جلسه مسابقه بوده است” و اینکه “گفتن قابل پیش بینی بودن، توهین به قابلیت پیش بینی است.

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران فیلم نقشه خانوادگی

دیدگاه‌های فیلم نقشه خانوادگی