انیمیشن مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی

انیمیشن مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی

Spider-Man: Across the Spider-Verse
امتیاز تلموند امتیاز داده نشده
: 8.9
محدوده سنی +3
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره
Loading...

درباره انیمیشن مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی

انیمیشن مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی Spider-Man: Across the Spider-Verse فیلمی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی پویانمایی رایانه‌ای محصول ۲۰۲۳ است که شخصیت مایلز مورالز / مرد عنکبوتی در آن حضور دارد.

این فیلم توسط کلمبیا پیکچرز و سونی پیکچرز انیمیشن با مشارکت مارول انترتینمنت تهیه شده‌است و از طریق گروه سینمایی سونی پیکچرز توزیع شد.

این اولین قسمت از دنباله دو قسمتی مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (۲۰۱۸) است و در مولتی‌ورس مشترک از جهان‌های متناوب به نام «دنیای عنکبوتی» روایت می‌شود.

کارگردانی این فیلم بر عهده ژواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی تامپسون بر پایهٔ فیلم‌نامه نوشتهٔ فیل لرد، کریستوفر میلر و دیوید کالاهام است.

شامیک مور صداپیشهٔ مورالز است و در کنارش هیلی استاینفلد، برایان تایری هنری، لورین ولز، جیک جانسون، جیسون شوارتزمن، ایسا رای، کاران سونی، دنیل کالویا و اسکار آیزاک حضور دارند.

در این فیلم، مایلز به همراه گوئن استیسی / زن عنکبوتی در سراسر جهان چندگانه به ماجراجویی می‌پردازد و در آنجا با تیم جدیدی از افراد عنکبوتی به رهبری میگل او هارا / مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ آشنا می‌شود، اما با آن‌ها بر سر رسیدگی به تهدید جدیدی درگیر می‌شود.

سونی توسعهٔ فیلم در میان دنیای عنکبوتی را قبل از انتشار به درون دنیای عنکبوتی در سال ۲۰۱۸ با گروه نویسندگی و کارگردانی وابسته آغاز کرد.

فیلم قرار بود روی رابطهٔ مورالز با صداپیشگی شامیک مور و استیسی با صداپیشگی هیلی استاینفلد تمرکز داشته باشد.

این فیلم به‌طور رسمی در نوامبر ۲۰۱۹ معرفی شد، کار انیمیشن در ژوئن ۲۰۲۰ آغاز شد و عنوان آن در دسامبر ۲۰۲۱ اعلام شد.

مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی در ۳۰ مهٔ ۲۰۲۳ در لس آنجلس به نمایش درآمد و در ۲ ژوئن در ایالات متحده منتشر شد.

انتشار این فیلم قبلاً از تاریخ اولیهٔ آوریل ۲۰۲۲ به‌دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ به تعویق افتاده بود.

این فیلم مانند نسخهٔ قبلی، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و ۲۴۷ میلیون دلار در جهان فروش داشته در حالی که بودجهٔ ساخت آن ۱۰۰ میلیون دلار بود و دهمین فیلم پرفروش ۲۰۲۳ است.

فیلم سوم، مرد عنکبوتی: فراتر از دنیای عنکبوتی در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد و اسپین‌آفی با محوریت شخصیت‌های زن نیز در دست توسعه است.

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران انیمیشن مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی

دست اندرکاران انیمیشن مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی

دیدگاه‌های انیمیشن مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی